Veelgestelde vragen

Wie beheert deze webshop?
Deze website wordt beheerd door Atos Medical BV, Nederland. Vragen, opmerkingen en klachten kunt u richten aan ons verkoopkantoor in Nederland via de contactpagina op deze website.

Is er een minimum als ik producten wil bestellen?
Uiteraard kunt u één enkel product bij ons bestellen als u iets dringend nodig heeft. Maar uit het oogpunt van duurzaamheid, milieu en kostenbesparing, vragen wij u om uw bestelling zo veel mogelijk te bundelen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling thuis ontvang?
Net zoals bij uw telefonische bestellingen of bestellingen per e-mail, verwerken wij op werkdagen uw bestellingen dezelfde dag nog. Wanneer u uw bestelling voor 13:00 uur plaatst, sturen wij uw bestelling dezelfde dag met POST.NL naar u toe. Bestellingen die wij na 13:00 uur ontvangen worden de volgende werkdag verstuurd.

Hoe kom ik erachter dat een product niet direct leverbaar is?
In principe kunnen alle producten die in deze webshop te bestellen zijn, uit voorraad geleverd worden. Indien dit niet het geval is, nemen onze Customer Care medewerkers per e-mail contact met u op om u te informeren. Zij zullen u een alternatieve leverdatum geven of de mogelijkheid van een alternatief product voorstellen.

Hoe kan ik vragen, opmerkingen of klachten doorgeven?
Op de laatste controle pagina, vlak voordat de bestelling geplaatst wordt, vindt u een opmerkingenveld. Hier kunt u uw vraag, suggestie of klacht intypen en dan komt dit bij ons terecht. Onze Customer Care medewerkers nemen dan contact met u op.

Ook kunt u contact opnemen met onze Customer Care medewerkers via e-mail info.nl@atosmedical.com of telefoon 079 – 593 50 00.

Waarom neemt Atos Medical contact met mij op?
Onze Customer Care medewerkers controleren en verwerken uw webshop bestellingen op dezelfde wijze als een telefonische bestelling. Mocht het zo zijn dat er onduidelijkheden zijn over uw bestelling, dan zullen zij per e-mail of telefoon contact met u opnemen.

Hoe kan ik mijn gegevens veranderen?
Onder het balkje “Mijn account” klikt u op Verander adresgegevens. Hier kunt u uw gegevens wijzigen. U kunt ook een e-mail sturen naar info.nl@atosmedical.com.

Ik kan een product niet vinden, wat nu?
Als u een product niet kunt vinden kunt u het beste contact opnemen met onze customer care. Zij helpen u graag verder.

Hoe geef ik een eenmalige adreswijziging door (bijvoorbeeld tijdens een vakantie)?
Op de pagina “bestelling afronden” kunt u in het opmerkingenveld een alternatief afleveradres invullen. Hierdoor blijven uw eigen adresgegevens in onze basisadministratie staan maar krijgt u toch uw bestelling op het adres dat u hebt opgegeven. Let wel dat dit een eenmalige oplossing is. Bij elke bestelling dient u dit opnieuw aan te geven.

Zijn er kosten verbonden aan mijn bestelling?
Er zijn geen kosten verbonden aan de bestelling. Wel willen wij u vragen om uw producten zo veel mogelijk in een keer te bestellen. Zo heeft u voor langere tijd voorraad en hoeft u maar één keer thuis te zijn voor ontvangst. Zo beperken we verpakkingsmateriaal en een vrachtrit naar uw huis, wat weer beter is voor het milieu.